Teknik Puaskan Nafsu Suami Di Ranjang

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Puaskan Nafsu Suami Di RanjangTeknik Puaskan Nafsu Suami Di Ranjang


Suami sangat suka kepada isteri yang pandai melayan kehendak nafsu suaminya ketika hendak bersetubuh, tetapi bagaimana caranya? Berikut adalah 6 cara paling berkesan untuk memastikan suami anda puas ketika beraksi di ranjang.


1.Suami suka jika istrinya merayu–rayu.


Apabila anda merayu pada suami anda dengan manja dan penuh ghairah,dia akan rasa sangat terangsang dan sudah tentu dia puas dan berikan yang terbaik untuk anda. Suami juga akan rasa menyayangi dan rasa ingin melindungi anda sebagai isterinya.


2.Layanlah suami anda seperti seorang  raja.


Jangan sekadar hanya berikan suami layanan istimewa tetapi berikan juga layanan seperti seorang raja. Berikan segala yang anda mampu untuk memuaskan suami anda.


3.Sentiasa seronok ketika di ranjang.


Isteri mesti selalu memberikan senyuman yang manja.Sentiasa berseronok ketika bersetubuh supaya suami anda tahu anda suka apabila anda bersamanya.


4.Role play.


Anda boleh adakan drama dan memikat suami anda sebelum adakan bersetubuh.Contohnya,anda boleh tunaikan fantasi suami anda.Katakan suami anda ingin adakan persetubuhan dengan perempuan yang berpakain skirt pendek.


5.Berkata lucah dengan suami anda.


Jangan malu–malu untuk berkata–kata lucah ketika bersama suami anda. Malah, dia akan lebih terangsang dan lebih terhibur dengan perbuatan anda ini.


6.Sentiasa ambil tahu apa yang suami mahu dari anda.


Sentiasa adakan perbincangan mengenai hubungan kelamin dengan suami anda.Melalui perbincangan ini,anda akan dapat tahu apa yang suami anda ingin dari anda. Seterusnya, anda boleh perbaiki diri dan seterusnya jadi isteri yang baik.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Puaskan Nafsu Suami Di Ranjang


 

0 Response to " Teknik Puaskan Nafsu Suami Di Ranjang "

Post a Comment