Teknik Merangsang Kemaluan Isteri Dengan Betul

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Merangsang Kemaluan Isteri Dengan BetulTeknik Merangsang Kemaluan Isteri Dengan Betul


Ramai di kalangan pasangan suami isteri sekarang lebih terbuka pada aktiviti foreplay sebelum berjimak di mana suami dan isteri akan merangsang kemaluan masing–masing terlebih dahulu sebelum melakukan persetubuhan. Jika anda tidak memahami bagaimana caranya untuk merangsang kemaluan isteri anda dengan lebih sempurna,anda berkemungkinan tidak akan dapat membuatkan isteri anda lebih bernafsu,ghairah dan agresif ketika bersetubuh nanti.


Bagi suami yang gemarkan aktiviti foreplay sebelum bersetubuh dan ingin tahu cara menghisap kemaluan isteri, sila  ikut Teknik Merangsang Kemaluan Isteri Dengan Betul yang disenaraikan di bawah:


1.Anda kenal pasti anatomi kemaluan isteri anda di mana anda kenal pasti kedudukan klitoris atau biji kelentit bagi isteri anda.


2.Anda tenangkan isteri anda dengan ciuman dan ayat–ayat cinta berbaur lucah dan jangan biarkan dia mengetahui  anda ingin menghisap kemaluan dia kerana wanita biasanya akan rasa tidak selesa atau perasaan gementar apabila mengetahui kemaluannya akan di hisap.Apabila isteri anda mulai leka dengan godaan anda,anda terus hisap kemaluannya.Cara menghisap kemaluan isteri anda adalah anda mulakan pada bahagian biji kelentit di mana anda buat bulatan pada biji kelentit tersebut.


3.Anda cium,jilat–jilat dan hisap–hisap vagina dan biji kelentit isteri anda secara berirama.Cara menghisap kemaluan isteri sebegini akan lebih buatkan isteri anda terangsang dan rasa sangat puas.


4.Pelbagaikan irama ketika anda aktiviti menghisap kemaluan isteri anda dan buat bunyi ‘hmmmm’ dan sebagainya yang menunjukkan anda sangat suka menghisap kemaluan isteri anda.Teruskan menghisap kemaluan isteri anda sehingga vagina isteri anda terangsang dengan sepenuhnya.


Jika anda perhatikan cara menghisap kemaluan isteri di atas, ia sebenarnya adalah perbuatan yang sangat mudah dan dalam masa yang sama boleh memberi kepuasan yang hebat pada anda dan isteri anda.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Merangsang Kemaluan Isteri Dengan Betul

0 Response to " Teknik Merangsang Kemaluan Isteri Dengan Betul "

Post a Comment