Cara Panjangkan Zakar Dan Tahan Lama Ketika Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Cara Panjangkan Zakar Dan Tahan Lama Ketika BersetubuhCara Panjangkan Zakar Dan Tahan Lama Ketika Bersetubuh


SILA BERI PERHATIAN…saiz zakar diakui tidak akan mempengaruhi sensetiviti wanita semasa bersetubuh?? ya..memang benar,vagina dijadikan untuk mampu menerima apa saja saiz zakar tidak kira kecil,besar atau panjang,TETAPI…tahukah anda saiz zakar yang panjang dan besar adalah yang dimahukan oleh wanita kerana ianya mampu memberikan tusukkan dan dayungan jauh kedalam vagina untuk memberikan kepuasan maksimum dalam bersetubuh.Cuba anda lihat…bagaimana saiz zakar anda sekarang? Jika anda masih kurang berpuas hati dengan saiz zakar anda, nahhh…saya berikan satu petua mudah untuk anda tingkatkan kejantanan anda!


Petua Zakar Besar dan  Panjang


Semasa zakar masih lembik, pegang dan tarik kepala zakar ke  bawah antara kedua belah kaki -tarik ke sebelah kiri dan tahan selama lebih  kurang 5 minit iaitu sebanyak 3 kali sehari ( apabila mandi pagi, tengahari dan  petang ) nescaya dapat membantu membesar saiz, memanjang dan menguatkan serta  mengeraskan zakar anda. Cubalah.


Petua Lelaki Lambat Keluar Air  Mani/Lambat Pancut.


Kalau anda seorang yang selalu cepat keluar air  mani ketika bersetubuh cubalah petua ini, anda akan nikmati sendiri.Petuanya  bila saja rasa air mani itu keluar tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu  dan bila ada rasa nak keluar lagi tarik lagi nafas semampu yang anda boleh dan  lakukan hingga seterusnya.. Insyallah anda akan dapat menikmati persetubuhan  yang lebih panjang.


Petua Zakar Tahan  Lama


Untuk menambahkan power semasa bersetubuh di mana sila  amalkan petua berikut;-


1. Kalau nak buang air besar jangan  seiring dgn air kecil.Oleh itu kalau nak buang air besar maka air  kecil harus ditahan dan tarik nafas,sebegitu juga sebaliknya. Yang  penting jangan buang kedua2 air sekali.


2. Amalkan dikepalkan  besar ibu jari nasi dan telan semasa hendak mula makan.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
Klik Banner Dibawah :


Cara Panjangkan Zakar Dan Tahan Lama Ketika Bersetubuh

1 Response to " Cara Panjangkan Zakar Dan Tahan Lama Ketika Bersetubuh "

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Abang makin hari makin POWERR..
    Makin hebat. Makin mantap..
    Adek dah besar panjang..hmmm
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete