Teknik Aktiviti Pemanasan Sebelum Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Aktiviti Pemanasan Sebelum BersetubuhTeknik Aktiviti Pemanasan Sebelum Bersetubuh


Berikut disenaraikan 3 aktiviti pemanasan yang perlu dilakukan dahulu sebelum bersetubuh.


Aktiviti pemanasan pertama: Rangsang emosi pasangan anda supaya lebih bernafsu.


Hubungan intim akan lebih nikmat dan hebat jika anda berjaya merangsang emosi pasangan anda. Jadi, anda panaskan dahulu nafsu pasangan anda dengan merangsang emosi dia. Ikut rentak pasangan anda dan lakukan sesuatu yang dia suka. Contohnya, jika suami anda sangat suka jika anda bersikap liar, anda rangsang emosi anda dengan bersikap liar. Jika isteri anda sangat suka pada lelaki gagah, anda gagahkan diri anda dan tunjukkan pada isteri anda bahawa anda seorang yang gagah.


Kedua: Cium dan raba pasangan anda.


Cium dan raba adalah aktiviti pemanasan yang paling efektif untuk anda lakukan sebelum melakukan hubungan intim. Cium dan raba pada keseluruhan badan pasangan anda terutama pada bahagian sensitif pasangan anda. Cara untuk mengetahui sama ada bahagian tersebut sensitif atau tidak adalah apabila anda mencium pasangan anda, dia akan memberi tindakbalas seperti rasa geli. Selain itu, anda juga dapat rasa aliran darah mengalir laju ke bahagian otak anda apabila anda mula mencium dan meraba bahagian sensitif pasangan anda.


Ketiga: Rangsang pasangan anda dengan melakukan oral.


Oral adalah aktiviti pemanasan yang sangat menghairahkan dan menyeronokkan. Si isteri boleh merangsang zakar suaminya dengan membelai, menggosok, mencium dan menjilat. Si suami pula boleh merangsang bahagian vagina isteri di samping memberi rangsangan dan urutan kepada payudara si isteri.


Aktiviti pemanasan sebelum melakukan hubungan intim adalah cara bersetubuh yang penting kerana ia memberi peluang kepada fizikal kedua–dua pasangan untuk bersedia sebelum melakukan persetubuhan. Zakar yang benar–benar keras apabila di masukkan ke dalam vagina yang benar–benar terangsang akan memberi nikmat yang luar biasa kepada pasangan suami isteri yang melakukan hubungan intim.


 


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Aktiviti Pemanasan Sebelum Bersetubuh

0 Response to " Teknik Aktiviti Pemanasan Sebelum Bersetubuh "

Post a Comment