Teknik Pancutkan Air Mani Untuk Dapat Anak

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Pancutkan Air Mani Untuk Dapat AnakTeknik Pancutkan Air Mani Untuk Dapat Anak


Ramai pasangan suami isteri gagal mempunyai anak bukan kerana mandul,tetapi kerana air mani suami yang dipancutkan ketika bersetubuh tidak sampai ke ovari si isteri.Apabila ini tarjadi,persenyawaan tidak akan berlaku. Untuk mendapatkan anak,salah satu cara yang boleh lakukan adalah dengan belajar cara pancut air mani jauh ke dalam faraj isteri anda.


Ada 2 kaedah untuk menghasilkan pancutan air mani yang jauh:


1.Ketika bersetubuh, anda perlu pastikan zakar  benar–benar keras.Apabila zakar anda keras,kecenderungan untuk pancut air mani jauh adalah lebih tinggi.


Untuk memastikan zakar anda sentiasa menjadi keras sewaktu bersetubuh,anda perlu pastikan aliran darah di bahagian kemaluan anda sentiasa berjalan dengan lancar.Apabila aliran darah berjalan lancar,zakar anda mudah untuk jadi keras dan tegap dan dalam masa yang sama boleh tahan lama bersetubuh sebelum pancutkan air mani dengan kuasa letupan jauh ke dalam faraj isteri anda.


2. Pancutan air mani jauh terhasil apabila anda kumpulkan air mani di testis anda.Cuba tahan diri untuk tidak keluarkan air mani buat beberapa hari sebelum isteri anda tiba waktu subur.Apabila isteri anda sedang dalam subur,anda terus adakan hubungan intim dengan isteri anda.Air mani yang banyak di dalam kantung dan zakar yang keras,pasti akan membantu anda untuk memancut jauh ke dalam faraj dan seterusnya air mani sampai kepada ovul untuk persenyawaan.Jika kandungan air mani anda terlalu sedikit,anda perlu ambil suplemen tambahan yang boleh membantu menambah kandungan air mani anda bertambah seperti nutrien zink untuk membantu ianya pancut.


Kesimpulannya, cara pancutan air mani jauh ke dalam faraj isteri anda, adalah anda perlu tambah isipadu air mani anda dan dalam masa yang sama pastikan zakar anda benar–benar keras sebelum melakukan aktiviti persetubuhan.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Pancutkan Air Mani Untuk Dapat Anak

0 Response to " Teknik Pancutkan Air Mani Untuk Dapat Anak "

Post a Comment