3 Bahagian G-Spot Isteri Yang Perlu Suami Ketahui

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

3 Bahagian G-Spot Isteri Yang Perlu Suami Ketahui3 Bahagian G-Spot Isteri Yang Perlu Suami Ketahui


Cara bersetubuh yang hebat adalah dengan memberikan kepuasan dan kenikmatan berganda kepada pasangan anda. Jika anda mahu memberi isteri anda mengalami orgasm yang tinggi setiap kali anda lakukan hubungan intim, anda perlu tahu dan rangsang dahulu bahagian G-spot isteri anda. Setiap wanita mempunyai G-spot yang berbeza. Biasanya, pada awalnya  G-spot isteri amat sukar untuk di cari. Namun begitu, anda perlu mencarinya kerana rangsangan di bahagian G-spot akan memberikan nikmat yang luar biasa kepada isteri anda. Berikut adalah tiga teknik mencari G-spot isteri anda.


3 Bahagian G-Spot Isteri Yang Perlu Suami KetahuiMulakan dengan Raba isteri anda.


Raba isteri anda sambil mencium di seluruh badannya. Apabila anda mula meraba dan menicum pasangan anda, farajnya akan terbuka dan ini memudahkan anda untuk mencari G-spot. Antara bahagian badan yang boleh memberi rangsangan yang asyik pada pasangan anda adalah leher, payudara, peha dan ketiak.


Masukkan jari ke dalam faraj isteri anda.


G-spot biasanya terletak di antara dua hingga tiga inci ke dalam faraj. Raba dan jolok menggunakan jari anda untuk mencari G-spot.


Sentiasa perhatikan reaksi isteri anda.


Sekali anda masukkan jari ke dalam faraj isteri anda, gerakkan ia dalam bentuk bulatan.Ketika anda melakukan bulatan menggunakan jari anda ke dalam faraj isteri anda, perhatikan reaksi nafas isteri anda. Jika dia mula bernafas dengan agak kencang, itu tandanya anda sudah jumpa di mana G-Spot isteri anda.Lakukan cara ini dengan tenang dan santai,anda boleh mula teruskan dengan teknik bersetubuh yang sudah anda pelajari,lakukan teknik yang berbeza setiap kali anda “bersama”pasangan anda supaya hubungan intim anda sentiasa hebat di ranjang.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


3 Bahagian G-Spot Isteri Yang Perlu Suami Ketahui

0 Response to " 3 Bahagian G-Spot Isteri Yang Perlu Suami Ketahui "

Post a Comment