Teknik Oral Seks Untuk Isteri Sebelum Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Oral Seks Untuk Isteri Sebelum BersetubuhTeknik Oral Seks Untuk Isteri Sebelum Bersetubuh


Suami harus bijak merangsang isteri melalui oral seks kerana ia boleh membantu isteri untuk lebih merasai kenikmatan semasa hubungan seks. Ramai isteri yang memendam rasa tidak berjaya dipuaskan suami mereka kerana tidak bersedia secara fizikal apabila mengadakan hubungan intim. Tidak hairanlah, suami akan cepat pancut awal manakala isteri pula lambat mengalami orgasme. Oleh itu, adalah menjadi tanggungjawab suami agar pandai melakukan oral seks supaya isteri anda merasai kepuasan seks yang sebenar.


Di bawah ini ada beberapa Teknik Oral Seks Untuk Isteri Sebelum Bersetubuh :


1. Suami hendaklah yakin sewaktu melakukan oral seks agar anda mudah untuk menguasai isteri dan isteri anda akan tewas apabila menerima rangsangan daripada anda.


2. Rangsang isteri dengan meramas-ramas kedua-dua belah payudaranya sehingga dia benar-benar lemas. Di samping itu, gunakan tangan anda untuk merangsang biji kelentitnya sehingga anda sendiri dapat merasai bahagian farajnya mulai basah dan berair.


3. Jikalau boleh, jangan hadkan aktiviti oral seks hanya pada sebelum hubungan seks berlaku. Sebaliknya anda boleh selang-selikan aktiviti persetubuhan dan oral seks. Sebagai contoh, pada awalnya anda hanya rangsang payudara isteri anda. Kemudian anda lakukan persetubuhan. Selepas satu posisi selesai, anda lakukan oral seks dengan menjilat faraj/kelentit isteri anda. Cara ini boleh memberikan suasana yang lebih liar dan ghairah kepada pasangan anda.


4. Rangsang biji kelentit isteri anda dengan menjilat dan menghisapnya. Anda juga boleh menjilat sekeliling biji kelentit buat beberapa pusingan dan barulah anda sentuh biji kelentit isteri anda. Lakukannya beberapa kali sehingga isteri anda rasa ghairah yang sangat tinggi.


5. Berkomunikasi dengan isteri anda sambil melakukan oral seks. Rangsang dia dengan kata-kata lucah. Melalui cara ini dapat membangkitkan nafsu isteri anda kepada tahap yang tertinggi.


Selamat Mencuba!


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Oral Seks Untuk Isteri Sebelum Bersetubuh

0 Response to " Teknik Oral Seks Untuk Isteri Sebelum Bersetubuh "

Post a Comment