Teknik Menjolok Faraj Isteri

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Menjolok Faraj IsteriTeknik Menjolok Faraj Isteri


Teknik Menjolok faraj isteri dengan jari boleh memberi kenikmatan yang luar biasa kepada isteri anda. Berikut adalah beberapa teknik menjolok faraj isteri yang anda boleh cuba dalam aktiviti foreplay anda sebelum memulakan cara bersetubuh:


 



Jolok faraj isteri secara bebas


Masukkan jari pertama dan jari tengah ke dalam faraj isteri anda secara bebas. Lakukannya dengan lembut tetapi tegas. Rangsang isteri anda dengan gerakan jari yang bebas di dalam faraj isteri anda.


Jolok faraj isteri dengan berirama


Ketika menjolok faraj isteri anda, anda lakukannya secara berirama sehingga isteri anda terikut–ikut dengan irama jolokan anda itu. Anda hanya berhenti apabila isteri anda alami orgasme.


Cari titik sensitif dan rangsang bahagian tersebut dengan jari


Jolokkan jari anda dan sentuh semua kawasan di dalam faraj menggunakan jari anda. Lihat reaksi isteri anda apabila anda sentuh kawasan tertentu. Jika dia terangsang, itu bermakna titik sensitif ada di situ. Titik ini akan memberi kepuasan yang luar biasa apabila anda rangsang ia dengan konsisten menggunakan jari anda.


Tips tambahan untuk jolok isteri anda:


1. Pastikan kuku anda di potong kerana kuku panjang boleh menyakitkan isteri anda. Tidak ada nikmat jika dia terpaksa menanggung sakit.


2. Lakukannya dengan tenang dan santai. Fokus anda adalah untuk puaskan isteri anda, bukannya menyeksa dia. Oleh itu anda tidak perlu melakukannya secara ekstrem sehingga menyakitkan isteri anda.


3. Utamakan kebersihan tangan anda.


4. Jangan fikir terlalu kompleks. Sebaliknya rangsang isteri anda dengan jolok isteri anda secara spontan menggunakan jari anda.


5. Beri kepuasan yang maksima kepada isteri anda.


6. Perbaiki teknik jolok faraj isteri anda dari semasa ke semasa sehingga isteri anda orgasme dengan sangat hebat.


Lakukan kesemua cara diatas,selepas itu bolehlah anda mulakan dayungan dengan menggunakan teknik bersetubuh yang hebat,pasti isteri anda akan menjerit kepuasan.


 


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Menjolok Faraj Isteri

0 Response to " Teknik Menjolok Faraj Isteri "

Post a Comment