10 Tips Menikmati Hubungan Intim Yang Hebat

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

10 Tips Menikmati Hubungan Intim Yang Hebat10 Tips Menikmati Hubungan Intim Yang Hebat


Sekiranya anda selalu mengalami hubungan intim yang membosankan dan inginkan sesuatu yang baru dengan cara bersetubuh anda, cubalah tips di bawah untuk anda mula melakukanya:


Tips menikmati hubungan intim #1: Elak marah.


Sentiasa berbuat baik dan saling menyayangi pada pasangan anda akan beri keselesaan untuk anda berdua lebih menikmati ketika bersetubuh. Perasaan Marah hanya akan menimbulkan perasaan membenci di mana ia akan menghancurkan hubungan intim anda berdua.


Tips menikmati hubungan intim #2: Goda pasangan.


Sentiasa saling menggoda dan memberikan kata-kata rayuan menggunakan SMS. Tidak salah anda sebagai suami isteri untuk saling menggoda supaya anda berdua lebih terangsang dan mempunyai keinginan yang tinggi antara satu sama lain. Apabila bertemu, lunahkan semua perasaan yang terpendam dengan pasangan anda.


Tips menikmati hubungan intim #3: Elak gangguan luar.


Tutup semua gangguan luar yang ada di sekeliling seperti TV, radio dan sebagainya kerana gangguan seperti ini akan menganggu tumpuan anda dari semasa ke semasa . Tanpa gangguan, anda akan lebih fokus apabila bersama dengan pasangan anda.


Tips menikmati hubungan intim #4: Dengar muzik.


Pasang muzik yang romantik untuk menyemarakkan lagi hubungan cinta anda berdua. Muzik yang romantik boleh merangsang anda berdua untuk lebih menghayati hubungan intim dengan lebih hebat.


Tips menikmati hubungan intim #5: Cuba perkara baru.


Jangan terlalu serius ketika melakukan hubungan seks. Seks adalah satu aktiviti santai yang menyeronokkan. Jangan takut untuk mencuba perkara baru. Tambahan lagi jika perkara tersebut boleh memuaskan anda berdua.


Tips menikmati hubungan intim #6: Rangsang pasangan.


Sentiasa rangsang pasangan anda sehingga mereka bersedia untuk bersetubuh. Jika zakar suami tidak cukup tegang, jangan mulakan persetubuhan. Begitu juga jika isteri tidak cukup terangsang, jangan mulakan persetubuhan.


Tips menikmati hubungan intim #7: Posisi seks.


Sentiasa cuba posisi  yang baru dari semasa ke semasa ketika bersetubuh. Pertukaran posisi yang baru akan memberi sensasi yang berlainan.


Tips menikmati hubungan intim #8: Keluarkan suara.


Keluarkan suara seperti arahan, kata–kata rangsangan, mengerang dan kata–kata memberahikan boleh menjadikan hubungan intim anda berdua lebih nikmat.


Tips menikmati hubungan intim #9: Puaskan pasangan terlebih dahulu.


Jangan hanya ingin sedapkan nafsu anda sahaja. Sebaliknya anda fokus untuk puaskan pasangan anda dahulu, kemudian barulah diri anda.


Tips menikmati hubungan intim #10: Ucap terima kasih.


Sentiasa ucapkan perkataan terima kasih setiap kali anda habis lakukan hubungan seks. Perkataan terima kasih boleh memberi semangat pada pasangan anda untuk adakan lagi hubungan seks dengan anda.


Banyak lagi tips-tips yang boleh anda pelajari. Cukuplah 10 tips ini. Jika anda sudah mahir, kehidupan seks anda akan bertambah baik dari hari ke hari.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


10 Tips Menikmati Hubungan Intim Yang Hebat

0 Response to " 10 Tips Menikmati Hubungan Intim Yang Hebat "

Post a Comment