7-Punca Masalah Lelaki Cepat Pancut Ketika Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

7-Punca Masalah Lelaki Cepat Pancut Ketika Bersetubuh7-Punca Masalah Lelaki Cepat Pancut Ketika Bersetubuh


Bersetubuh adalah satu aktiviti sihat yang perlu kerap dilakukan oleh pasangan suami isteri sekurang-kurangnya tiga kali dalam satu minggu.Selain untuk mendapatkan zuriat,bersetubuh juga merupakan fitrah manusia dalam berkasih sayang diantara pasangan. Cara Bersetubuh juga dituntut dalam islam supaya dilakukan dengan sampurna berlandaskan adab dan tertib.


Masalah cepat pancut merupakan antara gejala yang paling di takuti oleh lelaki(suami). Sebagai panduan untuk anda, berikut adalah tujuh sebab kenapa masalah cepat pancut sering terjadi kepada suami semasa bersetubuh.


1.Keyakinan diri yang rendah


Keyakinan rendah yang ada dalam suami untuk puaskan isterinya akan jadi penyebab dia alami masalah cepat pancut. Ini kerana suami akan ragu–ragu dalam tindakannya untuk merangsang isterinya. Perasaan Ragu–ragu hanya akan merosakkan hubungan kelamin.


2.Ketegangan Zakar yang terlalu sensitif


Kepala zakar yang terlalu sensitif terhadap rangsangan juga akan jadi penyebab kepada masalah cepat pancut.Oleh itu suami mesti bijak mengawal pernafasan supaya zakarnya mampu mengharungi geseran faraj isteri semasa dayungan.


3.Tidak pandai bersetubuh


Lelaki yang tiada ilmu yang cukup untuk melakukan persetubuhan pasti akan alami masalah cepat pancut. Ini kerana, mereka  hanya ikut nafsu mereka sahaja tanpa memikirkan pasangan.Bersetubuh bukan bermaksud memasukkan zakar ke dalam faraj sahaja sehingga terpancut air mani,tetapi lebih dari itu…


4.Kurangnya ilmu mengenai organ seksual  wanita


Bagi lelaki biasanya akan fokus pada dua organ seksual utama wanita iaitu payudara dan vagina, mereka akan tewas awal kerana mereka rasakan sudah cukup untuk rangsang isteri mereka melalui rangsangan pada dua organ ini. Padahal organ seksual wanita adalah seluruh badan termasuklah pemikiran. Anda perlu rangsang semuanya untuk beri kepuasan pada isteri supaya dia datang inzal.


5.Tertekan


Perasaan tertekan menyebabkan anda ingin cepat tamatkan hubungan kelamin. Hasilnya, anda  akan datang inzal lebih cepat dari isteri.


6.Tidak cukup terangsang


Mereka yang terangsang secara fizikal dan emosi akan sabar untuk menikmati hubungan kelamin.


7.Marah


Perasaan marah pada pasangan akan menyebabkan anda terleka dari mengatur rangsangan yang sepatutnya.
Jika anda dapat elak dari tujuh penyebab di atas, anda pasti tidak akan alami masalah cepat pancut.
Ada satu lagi cara hebat bagimana anda boleh elak dari masalah cepat pancut. Anda boleh dapatkan info selanjutnya di sini : Klik Banner Dibawah...


 


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


7-Punca Masalah Lelaki Cepat Pancut Ketika Bersetubuh

0 Response to " 7-Punca Masalah Lelaki Cepat Pancut Ketika Bersetubuh "

Post a Comment