Panduan Untuk Pengantin Baru Di Malam Pertama

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Panduan Untuk Pengantin Baru Di Malam PertamaPanduan Untuk Pengantin Baru Di Malam Pertama


Bagi pasangan pengantin baru sudah tentu akan mencari maklumat petua khas malam pertama di internet. Sudah tentu mereka ini memerlukan petua malam pertama sebagai panduan untuk bersama pasangan masing-masing. Petua malam pertama ini akan memberikan pandung tentang apa perkara yang perlu dihadapi dan cara berhadapan dengan situasi. Terdapat juga sebahagian pengantin baru yang sudah bersedia tapi ada segelintir yang memerlukannya untuk meningkatkan keyakinan diri bila berhadapan dengan pasangan.


Di bawah ini dibekalkan Panduan Untuk Pengantin Baru Di Malam Pertama atau petua malam pertama buat pengantin baru sebagai persediaan untuk melayari bahtera kehidupan suami isteri kelak.


Semua sedia maklum malam pertama ialah suatu malam yang dinanti-nantikan bagi setiap pasangan yang baru bernikah. Pengalaman inilah yang membuatkan setiap pasangan berasa gementar, seronok, berdebar-debar, takut dan sebagainya. Selama ini mereka cuma hanya membaca dan tidak pernah mengalami situasi seperti ini. Pasangan muda khususnya bagi gadis sudah tentu akan berasa takut dan memikirkan tentang kesakitan apabila bersama bakal suami. Manakala si teruna pula, berasa berdebar kerana pengalaman malam pertama ini akan menguji sejauh mana kehebatannya sebagai seorang lelaki yang akan diingati pasangan sampai bila-bila. Setiap pasangan seharusnya mengelakkan mempunyai sikap yang terburu-buru kerana boleh mengakibatkan kenikmatan malam pertama tidak akan berjaya seperti yang diimpikan. Jadi adalah perlu setiap pasangan bersedia dan boleh jadikan panduan dan petua yang dinyatakan di bawah ini.


1. Bagi kaum wanita, adakah anda benar-benar sudah bersedia secara mental dan fizikal untuk menempuh pengalaman malam pertama ini? Pada kebiasaannya pengantin perempuan akan lebih penat memandangkan mereka selalunya tidur lewat dan bangun lambat sehari sebelum majlis kerana sibuk membantu keluarga menguruskan persiapan hari perkahwinan. Anda sebagai suami perlulah bijak melihat situasi ini dan bertanyakan keadaan fizikal pasangan anda adakah dia benar-benar telah bersedia untuk menikmati seks di malam pertama. Harus diingat juga aktiviti malam pertama tidak semesti berlaku pada malam pertama apabila anda sudah sah diijab-kabulkan. Jadi adalah lebih baik anda berdua berehat dan melakukan aktiviti seks pada keesokkan harinya agar malam pertama anda akan menjadi suatu pengalaman seks yang hebat untuk anda berdua ingat sampai bila-bila.


2. Tanyakan diri anda adakah anda sudah benar-benar bersedia untuk menempuhi malam pertama? Sering terjadi kenikmatan dan kepuasan yang maksimum pada malam pertama akan menemui kegagalan disebabkan ketidaksediaan pasangan secara mental dan fizikal. Jadi seelok-eloknya jika ada di antara pasangan yang tidak bersedia secara mental dan psikologi, haruslah berterus-terang agar kenikmatan malam pertama anda tidak terganggu.


3. Kehidupan bersuami isteri bagi pasangan pengantin baru merupakan bidang baru yang harus dan perlu pelajari. Sebagai contoh, anda mungkin sudah pernah mendengar tentang suatu destinasi tetapi anda tidak pernah pergi lagi pun ke destinasi tersebut. Jadi kali ini anda akan pergi dan mengalami pengalaman sendiri untuk ke destinasi yang ingin anda tujui. Begitulah juga dengan hal malam pertama ini, anda berdua seharusnya mempunyai cukup bekalan dan panduan agar kepuasan seks malam pertama akan dapat dicapai. Si suami haruslah peka bahawa tahap atau titik rangsangan kepuasan wanita agak lambat jika dibandingkan dengan lelaki yang lebih mudah untuk terangsang. Sekiranya si suami mengetahui perkara ini sudah pasti mereka tidak akan bertindak secara terburu-buru.


4. Apakah anda telah mengetahui apa itu ‘Erotic Zone’ (kawasan atau titik tumpuan bahagian tubuh yang sensitif terhadap rangsangan) pada diri dan pasangan anda? Pengetahuan tentang hal ini penting buat pasangan agar hubungan seks yang akan berlangsung akan dapat memenuhi tuntutan dan kepuasan yang tidak terhingga bagi pasangan.


5. Bagi pengantin lelaki dinasihatkan agar tidak makan terlalu banyak pada hari tersebut. Makan makanan yang berlebihan boleh menyebabkan bekalan darah lebih tertumpu ke bahagian perut bagi menyempurnakan proses pencernaan. Ini boleh menjejaskan proses perjalanan darah ke bahagian zakar dan akibatnya zakar anda tidak akan mencapai ketegangan yang dikehendaki dan seterusnya membuatkan pasangan anda berasa kecewa tidak mendapat kepuasan seks yang sebenar.


6. Pengalaman pertama anda bersama isteri adalah suatu perkara yang amat penting untuk anda berdua jadikan ianya sebagai suatu kenangan malam pertama yang indah untuk diingati. Oleh itu adalah amat perlu anda melakukannya dengan tertib agar malam pertama ini akan menjadi suatu kenangan yang cukup terindah buat anda berdua sebagai suami isteri.


Begitulah sedikit petua, tips-tips, cara-cara dan Panduan Untuk Pengantin Baru Di Malam Pertama. Admin mendoakan agar kebahagiaan akan menjadi milik anda berdua sehingga ke anak cucu. Amien.


Di sini saya cadangkan kepada anda untuk mengambil produk alternatif seperti PL Supergel dan Vimax Original sebab saya sendiri yakin anda akan dapat tahan lama dan membuatkan pasangan anda rasa kepuasan yang tidak terhingga. Saya jamin anda tentu akan berpuas hati sebaik sahaja menggunakannya. Jadilah lelaki yang hebat di kaca mata isteri anda!


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Panduan Untuk Pengantin Baru Di Malam Pertama

0 Response to " Panduan Untuk Pengantin Baru Di Malam Pertama "

Post a Comment