Senaman Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Senaman Untuk Lambat Pancut Ketika BersetubuhSenaman Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh


Bersetubuh adalah satu aktiviti sihat yang perlu dilakukan oleh pasangan suami isteri sekurang-kurang nya untuk tiga kali dalam seminggu.Tetapi percaya kah anda…hakikatnya 70% lelaki(suami) akan mengalami masalah cepat pancut ketika sesi bersetubuh sedang dilakukan.Ini akan menyebabkan isteri tidak akan merasa kepuasan bersetubuh sepenuhnya kerana kebanyakan wanita (isteri) akan hanya mulai merasa nikmat bersetubuh setelah 15 hingga 20 minit disetubuhi,sedangkan lelaki biasanya akan mulai rasa akan terpancut hanya dalam masa 5 hingga 10 minit ketika bersetubuh!


Tetapi…jangan anda panik,kerana ada senaman khas untuk melambatkan pancutan air mani untuk sementara waktu. Senaman ini sangat berguna ketika anda sedang bersetubuh terutamanya pada akhir persetubuhan yang menyebabkan zakar anda terpancut air mani disebabkan rangsangan melampau yang diterima oleh zakar ketika bersetubuh.


Bagaimana Caranya Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh?


1.Cara  yang paling sering digunakan untuk menahan pancutan lebih awal dari waktunya adalah dengan menekan saluran di bawah kepala zakar (rujuk gambar di bawah).


Senaman Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh
2.Cara kedua adalah menahan dengan genggaman tangan. Jadi,seluruh batang zakar anda perlu digenggam secara kuat oleh empat jari anda sambil ibu jari tangan anda menutup lubang zakar sehingga anda dapat mengawal pancutan sperma.(rujuk gambar bawah).


Senaman Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh
3.Cara yang ketiga adalah menekan pada saluran zakar anda di bahagian bawah dekat dengan buah zakar, kemudian anda akan merasakan senang dengan aktiviti bersetubuh anda.Anda boleh memilih mana satu cara yang sesuai dan seronok untuk anda lakukan ketika melakukan persetubuhan.Itu adalah pilihan anda.


Jika anda merasa susah untuk melakukan cara senaman ini,jangan berputus asa,bersetubuh adalah aktiviti santai yang amat menyeronokkan,anda gunakan sahaja Produk Super Hebat Seperti Vimax + PL SuperGel (produk yang mampu memberikan dorongan nafsu luar biasa ketika bersetubuh) seperti yang dicadangkan. Anda akan dapat menikmati persetubuhan untuk tempoh masa yang lebih lama disamping melakukannya dengan teknik bersetubuh (posisi bersetubuh) yang lebih hebat!


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
Klik Banner Dibawah :


Senaman Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh

0 Response to " Senaman Untuk Lambat Pancut Ketika Bersetubuh "

Post a Comment