Teknik Orgasm Banyak Kali Kepada Isteri Semasa Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Teknik Orgasm Banyak Kali Kepada Isteri Semasa BersetubuhTeknik Orgasm Banyak Kali Kepada Isteri Semasa Bersetubuh


Kebanyakan suami tidak tahu bagaimana caranya hendak memberi lebih kenikmatan dan kepuasan pada isteri mereka di tempat tidur.Ada yang lebih mengecewakan,ada di kalangan suami yang langsung tidak mampu memberi orgasm walau sekali pun kepada isteri mereka.Orgasm atau puncak syahwat adalah klimaks pada hubungan persetubuhan. Mengalami beberapa kali puncak syahwat dalam satu hubungan jimak akan memberi kepuasan tidak terhingga pada isteri anda.


Ada tiga teknik bersetubuh yang mampu untuk membawa isteri ke tahap ‘multiple orgasm’ atau mengalami orgasm banyak kali di atas ranjang.


Teknik Orgasm pertama: Seronok melakukan hubungan jimak.


Hubungan jimak untuk dinikmati bersama.Hubungan jimak bukan di lakukan sekadar untuk memenuhi nafsu syahwat. Ketika melakukan hubungan jimak,kunci pada kenikmatan adalah kebolehan anda untuk mengawal nafsu anda. Menurut kajian,lelaki lebih cenderung untuk klimaks atau mengalami cepat pancut lebih awal dari wanita.


Jadi,anda perlu seronok dengan isteri anda dahulu.Lakukan foreplay dan naikkan berahi isteri anda pada tahap maksimum. Menurut satu kajian,lelaki yang menghabiskan masa sekurang–kurangnya lima belas minit melakukan foreplay terhadap isteri mereka adalah 10 kali lebih berpeluang untuk memberi isteri mereka orgasm banyak kali.


Cara untuk melihat sama ada isteri sudah berada dalam keadaan berahi yang memuncak adalah apabila dia mula rasa tidak tenteram dengan serangan rabaan dan foreplay anda.


Teknik Orgasm kedua: Menyelongkar biji kelentit.


Biji kelentit mengandungi lebih 8000 saraf sensitif. Apabila tangan anda tersentuh sahaja biji kelentit isteri anda,dia akan mula rasa berahi. Ada berbagai cara untuk merangsang biji kelentit isteri anda. Antaranya melalui gosokan jari dan menggunakan lidah.Untuk mempercepatkan proses orgasm isteri anda,anda boleh bersetubuh sambil mengusap biji kelentit isteri anda.


Ada sesetengah isteri yang akan cepat berahi dengan begitu dahsyat ketika biji kelentit mereka di rangsang.Isteri juga cenderung untuk mengalami orgasm banyak kali jika biji kelentit mereka di rangsang dengan cara yang betul.Anda boleh belajar seni merangsang biji kelentit isteri anda melalui bacaan atau cuba dan jaya sendiri pada isteri anda.


Teknik Orgasm ketiga: Rangsangan Secara Oral.


Rangsangan secara Oral adalah nadi pada ‘orgasm banyak kali‘.Jika anda berjaya memberi orgasm kepada isteri anda ketika melakukan oral, isteri anda akan mengalami ‘orgasm banyak kali‘ dan menjerit kepuasan ketika anda bersetubuh kelak.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Teknik Orgasm Banyak Kali Kepada Isteri Semasa Bersetubuh

0 Response to " Teknik Orgasm Banyak Kali Kepada Isteri Semasa Bersetubuh "

Post a Comment