Cara Bersetubuh Di Malam Pertama Perkahwinan

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Cara Bersetubuh Di Malam Pertama PerkahwinanCara Bersetubuh Di Malam Pertama Perkahwinan


Sebagai pembuka tirai alam perkahwinan, malam pertama merupakan detik mendebarkan yang dinantikan,terutama pada pengantin lelaki.Namun,keghairahan ini mungkin tidak dikongsi bersama oleh pengantin perempuan.Perasaan segan dan takut pada kesakitan pertama kali melakukan persetubuhan (pecah dara) sering menyelubungi perasaan pengantin perempuan.


Pengalaman malam pertama perkahwinan tidak selalunya berlaku dengan sempurna.Namun,dengan persediaan awal dari segi mental dan fizikal,pasangan pengantin baru akan dapat menikmati persetubuhan pertama dengan selesa dan penuh kenikmatan.


1.Cara Bersetubuh Malam Pertama – Persediaan yang rapi.


Ramai pasangan pengantin tidak bersedia untuk melakukan persetubuhan malam pertama. Hubungan intim ini sebaiknya dilakukan dalam keadaan selesa dan tenang.Jika suami atau isteri terlalu letih selepas seharian sibuk dengan pelbagai upacara perkahwinan,ini akan menyebabkan pretasi dan kepuasan bersetubuh akan terjejas. Dalam keadaan demikian,jangan gelojoh,ambil masa untuk rehat secukupnya dan tunggu sehingga keesokan harinya untuk memecah dara isteri anda.


Jika kedua-dua pengantin baru masih bertenaga,maka persetubuhan kali pertama boleh dimulakan.Pastikan pintu bilik sudah terkunci dan para tetamu sudah meninggalkan rumah. Sediakan gel pelincir persetubuhan sebagai bantuan bagi mengurangkan kesakitan isteri jika faraj kekeringan.


2.Cara Bersetubuh Malam Pertama – Merangsang Isteri Supaya Lebih Bernafsu.


Ransangan yang mencukupi untuk isteri amat penting sebelum persetubuhan malam pertama dilakukan. Apabila isteri mulai teransang, saluran faraj akan dibasahi cecair pelincir.Ini sanggat penting untuk memudahkan kemasukan zakar ke dalam faraj dan mengurangkan kesakitan ketika pecah dara.


Ransangan kepada isteri boleh dilakukan dengan menggunakkan jari untuk meraba seluruh anggota badan isteri terutamanya bibir faraj dan kelentit.Rabaan ini boleh dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyakitkan isteri. Jangan cuba memasukkan jari ke dalam faraj pada peringkat ini.


Suami yang lebih aktif boleh memberi rangsangan secara oral kepada isteri dengan menguncup dan menjilat bibir faraj dan kelentit. Bibir dan lidah yang lembut sangat berkesan untuk merangsang pintu faraj isteri. Teruskan proses ini sehingga bukaan faraj isteri kebasahan.


3.Cara Bersetubuh Malam Pertama – Merangsang Nafsu Suami.


Pengantin Perempuan pula boleh meraba dan melancap zakar suami untuk merangsang suami. Biasanya, rangsangan visual dari badan bogel isteri sudah cukup untuk merangsang suami pada malam pertama. Bagaimanapun, ada juga kemungkinan zakar suami tidak tegang pada malam pertama kerana perasaan takut dan terlampau cemas.Jika itu berlaku, cubalah meraba zakar suami dan melancap untuk suami. Si suami harus berhati hati dan memberitahu si isteri untuk berhenti melancap zakar jika terasa ingin memancut. Jangan sampai pula terpancut sebelum persetubuhan dimulakan.


4.Cara Bersetubuh – Posisi  Melakukan Persetubuhan.


Cara Bersetubuh Di Malam Pertama Perkahwinan


Mungkin kedengaran luar biasa,tetapi cara bersetubuh yang paling baik bagi malam pertama ialah dengan posisi duduk sambil berpelukan. Posisi bersetubuh ini amat mudah dan selesa,ianya akan mengurangkan rasa kesakitan pengantin perempuan sewaktu zakar mulai menusuk masuk ke dalam faraj.


Cara bersetubuh ini bermula dengan suami duduk di atas katil. Isteri pula melutut duduk di atas paha suami sambil melutut.Dalam posisi jimak ini,kedua-dua pasangan boleh berpelukan dan bercumbu-cumbuan.


Apabila bersedia,suami boleh mengangkat punggung isteri untuk menyarungkan lubang faraj ke zakar.Dengan perlahan-lahan, si isteri boleh menekan bibir faraj ke atas zakar.Kelebihan cara bersetubuh ini ialah si isteri dapat mengawal kemasukan zakar bagi mengurangkan kesakitan semasa pecah dara.


Pada masa yang sama,suami pula boleh menolak punggung isteri ke bawah untuk menggalakkan kemasukan zakar.Apabila selaput dara sudah pecah,si isteri masih dapat mengawal rentak dan tusukan zakar mengikut keselesaannya.


Demikianlah cara bersetubuh malam pertama. Banyak debaran,mungkin ada yang tidak sempurna.Jangan khuatir, seperti mana skil yang lain, cara bersetubuh boleh diperbaiki dan diperlajari dari pengalaman. Nikmat dan kepuasan berjimak penting untuk kebahagiaan perkahwinan.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Cara Bersetubuh Di Malam Pertama Perkahwinan

0 Response to " Cara Bersetubuh Di Malam Pertama Perkahwinan "

Post a Comment