3-Aktiviti Foreplay Yang Di Sukai Isteri

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

3-Aktiviti Foreplay Yang Di Sukai Isteri3-Aktiviti Foreplay Yang Di Sukai Isteri


Untuk menjadikan permainan atau aktiviti foreplay yang lebih hebat, anda mesti tahu apakah yang sedang bermain di fikiran isteri anda supaya anda boleh puaskan nafsunya. Sebagai permulaan untuk anda,ini adalah tiga perkara yang isteri anda mahukan semasa permainan foreplay. 


1. Lebihkan masa foreplay.


Isteri anda sebenarnya sangat dahagakan kasih sayang dari anda.Sesi Permainan foreplay yang panjang membolehkan isteri untuk lebih merasai kasih sayang dari anda di samping isteri anda juga memberi kasih sayang yang sama pada anda. Jadi, ketika permainan foreplay sedang dilakukan, anda mulakannya secara perlahan–lahan dan di penuhi dengan perasaan sayang. Jangan terlalu gelojoh menjelajah seluruh tubuhnya sehingga isteri anda tidak rasa apa–apa dari permainan foreplay anda.


2. Suasana foreplay yang hebat.


Isteri anda mahu anda berikan segalanya pada dia. Baginya,permainan foreplay itu sendiri adalah hubungan seksual. Jadi, anda perlu rangsang isteri anda sepenuhnya sebelum bersetubuh. Tidak perlu anda simpan kemahiran yang anda ada,lepaskan semuanya. Biar isteri anda rasa puas sepuasnya dengan permainan foreplay. Apabila isteri anda sudah bernafsu, dia akan lebih mudah menikmati persetubuhan yang bakal anda lakukan dengannya nanti.


3. Isteri anda mahukan cinta.


Bagi isteri anda, naluri bersetubuh adalah berlandaskan pada cinta.Jadi,ketika anda melayani isteri anda menerusi permainan foreplay, anda berikan dia cinta. Rangsang seluruh badannya dan sentiasa ucapkan kata–kata cinta padanya.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


3-Aktiviti Foreplay Yang Di Sukai Isteri

0 Response to " 3-Aktiviti Foreplay Yang Di Sukai Isteri "

Post a Comment