Panduan Kali Pertama Untuk Lelaki Yang Ingin Bersetubuh

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Panduan Kali Pertama Untuk Lelaki Yang Ingin BersetubuhPanduan Kali Pertama Untuk Lelaki Yang Ingin Bersetubuh


Jika anda baru berkahwin dan mahu bersetubuh untuk kali pertama dengan isteri anda,artikel ini sangat berguna untuk membantu anda cara bersetubuh yang memberikan sepenuh kepuasan.


Perkara pertama yang anda perlu lakukan ketika ingin bersetubuh buat kali pertama dengan isteri anda adalah senyum pada isteri anda. Hubungan intim adalah hubungan cinta antara anda berdua,jadi senyum akan berikan anda berdua ruang untuk membuang rasa gemuruh untuk bersetubuh buat kali pertama.


Fokuskan perasaan anda kepada menyayangi,membelai dan mengasihi isteri anda.Apabila rasa cinta menebal dalam diri anda,anda akan rasa yakin untuk lakukannya buat kali pertama.


Ketika ini, anda jangan gelojoh. Sebaliknya dengan tenteram anda mencium pasangan anda dan luaskan rabaan tangan anda ke seluruh tubuh pasangan anda. Seterusnya, anda lakukan apa sahaja yang anda mahu.


Ketika ingin melakukan hubungan intim bersama isteri anda, anda perlu berhati–hati ketika ingin memasukkan zakar anda ke dalam vagina isteri anda untuk kali pertama. Pastikan vagina isteri anda benar–benar bersedia untuk menerima kemasukan zakar anda. Tanda jelas vagina anda bersedia untuk menerima zakar anda adalah ia rasa basah dan isteri anda merayu meminta anda menyetubuhinya dengan cepat.


Seterusnya, anda dayung isteri anda dengan dayungan yang perlahan dan berhati–hati. Nikmati pengalaman kali pertama anda dengan sebaik–baiknya dan kenali tubuh pasangan anda dengan lebih mendalam.


Jika anda ingin memancutkan air mani untuk kali pertama, pastikan isteri anda sudah rasa orgasm. Jika dia belum capai orgasm, anda kawal diri anda dari memancutkan air mani. Jika isteri anda mencapai orgasm ketika anda sedang bersetubuh dengannya, anda jangan cabut zakar dari vagina isteri anda. Biarkan ia berada di dalam vagina isteri anda dan teruskan dayungan apabila isteri sudah pulih dari rasa orgasm dan mula rasa berahi.


Akhiri hubungan intim dengan memancutkan air mani anda ke dalam vagina isteri anda. Ucapkan terima kasih pada isteri anda kerana bersetubuh kali pertamanya.


KAMI ADA PRODUK YANG MAMPU MEMBANTU ANDA.!!
KLIK BANNER DIBAWAH :


Panduan Kali Pertama Untuk Lelaki Yang Ingin Bersetubuh

0 Response to " Panduan Kali Pertama Untuk Lelaki Yang Ingin Bersetubuh "

Post a Comment