Rahsia Seks Lambat Pancut

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Rahsia Seks Lambat Pancut

Rahsia Seks Lambat Pancut

Penyelesaian alternatif masalah suami-suami terpancut awal..............



"ISTERI SUKAR MENCAPAI KLIMAKS
KERANA SUAMI SERING TERPANCUT AWAL!!
Kini Bermulahlah Episod Baru Pertarungan Suami Isteri, Pasti 2 -5 Jam
Lamanya " 

Pastikan tenaga anda mencukupi untuk menghadapi pertarungan yang hebat ...mungkin inilah yang pertama kali terhebat di dalam hidup anda...



Psst... Ketahuilah anda telah terjumpa cara alternatif mengatasi masalah anda.
Saya jamin esok harinya merupakan hari yang paling bahagia dalam hidup anda.

Isteri pasti tersenyum kini, abangnya gah melayari bahtera walaupun laut penuh gelora.


Dalam masa beberapa minit dari sekarang, anda akan didedahkan dengan satu bahan RAHSIA DALAMAN...

    

    "Sekali Guna Pasti Nak Lagi !"

Pastikan tenaga anda mencukupi untuk menghadapi pertarungan yang hebat ...mungkin inilah yang pertama kali terhebat di dalam hidup anda........




Rahsia Seks Lambat Pancut

PRODUK INI KHUSUS UNTUK DIBACA OLEH MEREKA YANG SUDAH BERUMAH TANGGA SAHAJA !  IANYA BERTUJUAN MEMBANTU MENINGKATKAN PRESTASI DAN KEINDAHAN HUBUNGAN SEXSUAL PASANGAN SUAMI ISTERI (YANG SAH).  OLEH ITU SEKIRANYA ANDA MASIH BUJANG, DILARANG MEMBACANYA .
    Pihak Pengurusan Tidak Bertanggungjawab Di Atas Sebarang Penyalahgunaan Bagi Tujuan Seks Bebas Atau Seumpamanya!


Berdasarkan statistik kajian potensi seksual lelaki, di dapati bahawa 7 daripada 10 lelaki mengalami masalah cepat klimaks.

 Apakah yang dimaksudkan dengan cepat klimaks atau bahasa saintifiknya 'Premature Ejaculation'?

 - Ia bermaksud anda mengalami pancutan air mani sebelum tiba masanya kerana disebabkan oleh keadaan berikut :

  • tanda minda rasa terlalu ghairah tanpa kawalan

  • tandarasa ngilu atau geli melampau pada kemaluan

  • tandamasalah kesihatan

Ramai di kalangan lelaki masih tidak sedar akan kekurangan ini di dalam diri mereka. Persetubuhan yang mengambil masa 5 - 15 minit sudah memadai dan puas bagi mereka apabila air mani terpancut keluar ke dalam faraj isteri . Tapi tidak pula bagi si isterinya. Ketahuilah wanita memerlukan masa yang lebih panjang untuk mencapai klimak dan wanita juga boleh berkali-kali klimak dalam satu persetubuhan. Itulah anugerah tuhan yang semua suami perlu sedari.

Tahukah Anda Bahawa Kajian Kes Menunjukan Bahawa 73% Wanita Tidak Mencapai Klimaks Sewaktu Bersama Pasangan Mereka.

Rahsia Seks Lambat Pancut

Jangan jadikan isteri anda salah seorang yang tergolong di dalam statistik ini? Beliau berhak untuk menikmati hubungan yang halal ini! ISTERI ANDA JUGA TIDAK MENCAPAI KLIMAKS YANG SEPATUTNYA!

Peranan suami kenalah anda ketahui, anda sepatutnya bertanggungjawap dan memastikan kedua-dua nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda mencukupi setimpal dengan keperluan asasnya. Tidak guna rumah tersergam indah, kereta menjalar dan isteri dihiasai dengan secantik-cantiknya, tetapi kehidupan batinnya tersiksa.

Cuba anda renung dan fikirkan! Keperluan batin isteri sememangnya tidak boleh dilihat dengan mata kasar. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah keperluan batinnya mencukupi atau anda hanya mementingkan keperluan zahir sahaja? Semua isteri memerlukan tuntutan batinnya dipenuhi, cuma kerana sifat malu mereka ataupun menjaga air muka suaminya sahaja yang membuat mereka berdiam diri. Fahamilah isteri anda, kerana hanya anda yang mampu membahagiakan!

    
Lelaki Dayus! Itulah perkataan yang sesuai pada seorang lelaki jika terus menerus membiarkan isteri anda kegersangan tanpa dilayari sehingga ketepian pantai...

   
Saya percaya dan yakin tentu anda pernah terbaca berita di akhbar- akhbar tempatan yang telah membuat liputan mengenai kes tangkapan isteri berkhalwat dan main kayu tiga dengan rakyat asing? Malah mungkin ramai juga dengan rakyat tempatan sendiri yang tidak kita ketahui. Jangan jadikan berita-berita sebegini berterusan dan menjadi watak utama dari kalangan isteri kita pula.

Jadi perlukah kita berasa malu sekarang , tidak perlu rasanya. Pastinya anda mempunyai masalah di dalam perhubungan intim bersama isteri. Kalau tidak, masakan anda dapat meluangkan masa bersama saya di dalam mencari jalan penyelesaian terbaik di sini.Hadapilah kenyataan ini.....

Ya, setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya. Yang penting kita perlu terus mencari dan berusaha untuk mendapat jalan terbaik untuk anda terus mengekalkan keharmonian rumah tangga anda. Hubungan intim ibarat sebuah syurga dunia yang tidak ada galang gantinya.

 Itulah anugerah Tuhan kepada kita yang amat bernilai harganya. Mengapa saya berkata demikian? Anda sendiri pun tahu jawapannya!

Jika sekarang anda hanya mampu belayar dalam tempoh masa 5 - 15 minit sahaja dan kemudian terus karam di lautan asmara, jangan biarkan keadaan ini berterusan. Kasihanilah isteri anda. Sekarang jangan gusar lagi kerana kami disini akan membantu anda.

     
Kini Anda Tidak Perlu Lagi Bimbang Dengan Potensi Seks Anda...Ada Jalan Penyelesaiannya Yang Mudah


KLIK BANNER DIBAWAH UNTUK INFO LANJUT :

Rahsia Seks Lambat Pancut

Stamina Gel™ mengandungi adunan kombinasi herba terbaik yang digunakan untuk membantu anda tahan lebih lama dan memulihkan ejakulasi pramatang dengan berkesan

PL-Supergel

PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. 

lotion-power-31-brutal

Losyen Power 31 Brutal dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri.

Super Magic Tissue

Super Magic Tissue merupakan tisu basah khas untuk lelaki yang ingin tahan lama diranjang. Mengandungi antiseptic dan dijamin tiada kesan sampingan. Sekali penggunaan mampu bertahan 30-60 minit berjimak.


0 Response to " Rahsia Seks Lambat Pancut "

Post a Comment