Petua Mudah Untuk Ketatkan Faraj

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Petua Mudah Untuk Ketatkan Faraj


Hubungan intim antara suami isteri adalah satu kebahagiaan dalam rumahtangga. Keupayaan suami dan isteri untuk berikan kepuasan seks kepada pasangan masing2 amat penting. Di sini bukan hanya suami yang perlu mainkan peranan, tapi peranan isteri juga penting, malah lebih penting untuk mengerakkan MOOD suami untuk mulakan perhubungan. Bayangkan jika bau dan pakaian anda tidak menggoda adakah dapat membangkitkan nafsu untuk berikan persembahan layanan terbaik dari suami? Ada beberapa cara melayu lama dan petua mudah untuk ketatkan faraj.


Petua Mudah Untuk Ketatkan Faraj


1- Rebus Manjakani dan minum air rebusan. Bila air dah mendidih ambil buah manjakani dan potong kecil-kecil, boleh dimakan dengan nasi.

2- Latihan kemutan faraj setiap pagi. Caranya dengan kemut faraj anda seolah-olah anda sedang menahan kencing selama 7 saat. Lakukan selama 20 kali sehari.

3- Daun Inai, Daun Pegaga, Daun Limau Purut dan Pinang Muda blend kesemuannya dan buatkan masker untuk vagina. Buat 2 kali sehari.

Kalau vagina dah berbau, longgar dan selalu beranak setiap tahun, lebih baiklah anda ikut petua di atas dengan bersungguh2…

Kalau nak cepat boleh cuba produk ini. Semua all in one. Suggestion untuk wanita-wanita yang sangat sibuk mengejar kerjaya. KLIK BANNER DIBAWAH UNTUK MAKLUMAT LANJUT



tongkat-ajimat-madura

TONGKAT AJIMAT MADURA ASLI.
Jamu Madura Asli Khas Untuk Wanita.

1) Mula2 sy pakai saya tak bersama suami lepas tuh...kira saya cuba dulu kali pertama...saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folo yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan kayu tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa perit sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa perit dan ketat sungguh ketara...
dan mlm tuh saya repeat lagi utk tujuan bersama suami  about 2 hours before the intercourse...
perit dan ketat sgt2 macam malam pertama...suami sy pon pelik...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...
seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus perit...kesat ...melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 2 org anak...  selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2... thanks...saya akan rekemen pada kawan2...sekian komen ikhlas dari saya

2. "saya dah pakai tongkat tu semalam.....kejap je..lam 2 minit gitulah..nak buang tu kan main ketat tu....pah tu bila bersama ngan en somi tu memang fullamak..tak tau nak citer la....somi siap tanya lagi...pakai apa, makan apa sampai ketat cam ni nih....ishh ishh tu baru sekali pakai tu... lambatnye malam nih......"

3. saya dah cuba ubat ni,kali pertama memang suami kata rasa ketat.bandingkan dengan produk2 lain saya guna mmg saya recommend yg ni la,tahan pon lama,murah pon murah.so i hope org lain yg mahu membahagiakan rumah tangga sila cuba ini dulu,cuba dulu baru tau,tak menyesal :) good luck

0 Response to " Petua Mudah Untuk Ketatkan Faraj "

Post a Comment