Doa Rawatan Lemah Tenaga Syahwat

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Doa Rawatan Lemah Tenaga Syahwat


Lemah tenaga syahwat atau juga dikenali sebagai mati pucuk merujuk kepada ciri-ciri kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan sehingga mencapai kepuasan seks.

Punca masalah lemah tenaga syahwat atau batin boleh disebabkan oleh psikologi atau fisikologi. Dari segi fisiologi, ketegangan zakar adalah melalui mekanisma hidrolik berasaskan darah memasuki dan dikekalkan dalam zakar, dan terdapat pelbagai cara ia terhalang, kebanyakannya boleh dirawat. Mati pucuk psikologi adalah di mana kegagalan tegang disebabkan pemikiran atau perasaan dan bukannya kegagalan fisikologi; dan ini sering kali boleh diatasi. 
 

Ubat yang diberikan oleh doktor untuk merawat penyakit kencing manis, sakit jantung dan tekanan darah tinggi boleh menyebabkan lemah tenaga syahwat atau batin apabila diambil secara berterusan.

Jangan berputus asa dengan penyakit ini kerana masalah rumahtangga bermula apabila penyakit ini tidak diberi perhatian yang serius mengakibatkan pasangan anda akan memberontak kerana gersang seperti "pokok yang layu tidak disiram air". InsyaAllah segala penyakit itu ada ubatnya dengan menggunakan ayat-ayat suci Al-Quran.

Doa Rawatan Lemah Tenaga Syahwat

1. Mulakan dengan bacaan Al-fatihah - 1x.

2. Baca ayat dari Surah Al-Anbia', Ayat 30 sebanyak 3x.
Doa Rawatan Lemah Tenaga Syahwat
Maksudnya:

"Dan tidakkah orang-orang kafir itu memikirkan dan mempercayai bahawa sesungguhnya langit dan bumi itu pada asal mulanya bercantum (sebagai benda yang satu), lalu Kami pisahkan antara keduanya? Dan Kami jadikan dari air, tiap-tiap benda yang hidup? Maka mengapa mereka tidak mahu beriman?"

3. Seterusnya menadah tangan dan membaca kalimah dibawah ini:

4. Kemudian tepukkan kedua belah tangan ke belakang tulang sulbi menurun kebawah dalam keadaan duduk separuh atau berdiri tegak. Sebaik-baiknya lakukan selepas solat subuh. Lakukan setiap hari sehingga anda rasa ada perubahan pada alat sulit anda. InsyaAllah.

Doa Rawatan Lemah Tenaga Syahwat
"YAA KHOHAR, YAA JABBAR, YAA KHOYI, YAA MATIN, YAA ZAL JALA LIWAL IKHRAM"

DIANTARA PRODUK UNTUK MERAWAT MASALAH LEMAH TENAGA SYAHWAT, LEMAH TENAGA BATIN ATAUPUN MATI PUCUK INI ADALAH :

Vimax Merawat Masalah Batin Lelaki

Vimax akan mengembangkan tisu – tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah – seterusnya ini akan menjadikan zakar lebih kuat, keras, dan panjang. (Kami mengesyorkan produk Vimax ini kepada pesakit diabetis dan darah tinggi yang mengalami kemerosotan prestasi seksual lelaki akibat penyakit tersebut kerana 75% pelanggan kami yang menggunakan produk vimax ini berjaya menyelesaikan masalah kelakian mereka..."INSYAALLAH") >>Maklumat Lanjut<<



pearl-plus-pacak-langit
Pacak Langit Pearl dirumus khas dengan 5 jenis herba terbaik bukan sahaja untuk memberikan ketegangan maksima tetapi untuk meningkatkan daya ketahanan seksual anda agar anda sentiasa bersedia dan bertenaga hari demi hari. Pacak Langit Pearl akan membantu mengembangkan salur darah di bahagian zakar anda untuk membantu meningkatkan pengaliran darah dan mengekalkannya di bahagian zakar untuk mencapai ketegangan maksima. >>Maklumat Lanjut<< 



handsome-up-pump
Pam Zakar Handsome Up merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, pam zakar ini adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang, ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang besar serta mempunyai ketegangan dan kekerasan yang maksimum. (Kami Amat Merekomenkan anda ambil PAM HANDSOME UP + SENSA OIL & SENSA CREAM) >>Maklumat Lanjut<<


0 Response to " Doa Rawatan Lemah Tenaga Syahwat "

Post a Comment