Cara Urut Panjangkan Zakar

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...
Cara Urut Panjangkan Zakar

Cara Urut Panjangkan Zakar


Amalan mengurut zakar memang terdapat dalam tradisi masyarakat Melayu lama. Amalan ini dikatakan telah dibawa oleh pedagang Arab ke Tanah Melayu. Telah tersebut dalam kitab Rawd-At-Tirr karangan Sheikh Nefzawi seorang penasihat istana kerajaan Arab-Tunisia di abad ke-17, berkenaan kaedah,tips, Cara Urut Panjangkan Zakar dan membesarkan saiz zakar melalui urut.

Cara Urut Panjangkan Zakar dibawah :

1. Mengurut zakar untuk memanjangkannya elok dilakukan pada awal pagi. Sapukan sedikit minyak urut pada tapak tangan dan gosok dengan laju untuk memanaskannya.

2. Tarik nafas dalam-dalam. Kemutkan dubur, genggam pangkal batang zakar dengan tangan kanan menggunakan ibu jari dan jari telunjuk.

3. Lurutkan batang zakar itu membawa tangan ke hujung zakar tapi hendaklah anda berhenti bila sampai ke takuk zakar. Dengan cara ini, anda menghantar lebih banyak darah ke dalam kepala zakar dan dikunci tenagannya oleh cengkaman tangan tadi. Tahan nafas selama 7 kiraan sambil mengekalkan cengkaman itu. Kemudian lepaskan.

4. Lenturkan batang zakar ke arah paha kanan dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebnyak 21 kali.

5. Lenturkan batang zakar ke arah paha kiri dubur. Kemudian lepaskan lenturan itu. Lakukan sebanyak 21 kali.

6. Pegang kepala zakar, pusingkan zakar mengikut jarum jam sebanyak 21 pusingan. Kemudian lakukan yang sama pada arah berlawanan jarum jam.

Saksikan perbezaan pada zakar anda pada hari-hari ke 7, ke-14 dan pada hari ke-21 dan hari ke-40. Sebaik-baiknya anda mengukur zakar terlebih dahulu sebelum memulakan latihan ini.

Nota : penderita sakit kencing manis (diabetes) pada tahap kritikal tidak digalakkan untuk mengurut zakar.

Dibawah adalah senarai produk-produk yang mampu membantu anda mendapatkan saiz zakar idaman. Besarkan dan Panjangkan Zakar kini bukan masalah..

Sila klik mana-mana produk tambah besarkan dan panjangkan zakar yang anda minat dibawah.



Vimax Merawat Masalah Batin Lelaki


Vimax - Pil Herba No. 1 untuk para lelaki. Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat. >>MAKLUMAT LANJUT<<

Cara Urut Panjangkan Zakar

Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. >>MAKLUMAT LANJUT<<

vigrx-plus


Vigrx Plus diiktiraf Oleh Pakar kesihatan dan kajian sainstifik yang mampu, memberikan anda zakar yang panjang, besar dan lebih keras semasa tegang. menambah stamina seks anda.
>>MAKLUMAT LANJUT<<

sensa-vacuum-pump


Sensa Vacuum Pump dicipta khas bagi memudahkan lelaki yang ingin merawat zakar, membesarkan saiz zakar serta menegangkan zakar pada tahap maksimum. >>MAKLUMAT LANJUT<<.


0 Response to " Cara Urut Panjangkan Zakar "

Post a Comment