Masalah Suami Lemah Syahwat

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Masalah Suami Lemah Syahwat

Untuk mengatasi masalah suami lemah syahwat ini, suami dan isteri haruslah berusaha melakukan sesuatu yang terbaik untuk menyelesaikan masalah ini. Masalah suami lemah syahwat ini berlaku disebabkan pelbagai faktor sama ada faktor dalaman atau pun faktor luaran. Si isteri boleh mengambil peranan untuk menaikkan nafsu kepada suami yang mengalami masalah lemah syahwat ini. Antaranya ialah Isteri boleh membantu suami yang lemah syahwat bagi membangkitkan keghairahan suami melaksanakan nafkah batin.
Cara-caranya ialah :

1. Sentuh dgn lembut seluruh badan suami tanpa disentuh zakarnya. Sapa dadanya, sentuh puting suami dgn hujung jari, bawa jari itumerayap ke bawah hinggalah bermain di kemaluannya. Sentuh paha dan kakinya, sentuh bahagian dalam paha dengan lembut hinggabahagian kemaluannya. Jika zakarnya belum cukup menegang, cuba langkah ke-2.

2. Ubah cara. Belai kemaluannya dan buah zakarnya, lalu bermain di situ dgn lama.

3. Sentuh perlahan-lahan cuping telinganya berkali-kali. Telinga amat sensitif pada sentuhan bagi setengah lelaki kerana sarafnya berhubung terus dgn kemaluan.

4. Buat seperti bulatan di bahagian ketiak, gunakan hujung jari, kecilkan bulatan hingga menjadi garisan bila mendekati bawah ketiak, kemudian balik semula ke putingnya.

5. Sentuh puting dgn hujung jari, gentel dgn menggunakan hujung jari dan jari tengah.

6. Sentuh bahagian perut dgn perlahan-lahan. Gosok perut suami dgn menggunakan tapak tangan.

7. Teruskan sentuhan ke bahagian kemaluannya. Kemudian uli dgn perlahan-lahan.

8. Sentuh bahagian dalam peha suami dgn hujung jari. Garis-gariskan dgn hujung kuku.

9. Pegang buah zakar. Ramas perlahan-lahan dan dgn cara yg lembut agar jgn sampai menyakiti.

10. Sentuh kepala zakar dgn hujung jari. Pusing-pusingkan pergerakan jari dari kepala zakar hingga ke batang dan balik semula ke kepala zakar.

11. Gosok bawah kepala zakar dgn perlahan-lahan  menggunakan hujung jari.

12. Genggam batang zakar dgn tangan, gosok ke atas dan ke abwah dgn lembut dan perlahan.

13. Ajak suami utk bersenggama dgn pujuk rayu menggunakan suara yg manja dan menawan.
Suara lembut dapat menolong membangkitkan syahwat suami

Berikut tadi adalah perkara yang boleh dilakukan untuk mengatasi dan membantu mengatasi masalah suami lemah syahwat ini. Kadangkala ianya boleh memberi keputusan yang baik.

Suami yang lemah syahwat boleh mencuba produk-produk ini, antaranya : Klik gambar di bawah untuk info lanjut...

Vimax : (Herba Maintenance Lelaki Terbaik Jenama Dunia, Pilihan Ramai VVIP) Kapsul herba 30biji terbaik untuk kesihatan zakar lelaki, menambah nafsu, memberi kekuatan dan keaktifan mani lelaki. Merupakan produk jenama dunia yang banyak memberi manfaat kepada lelaki seluruh dunia. Kesan dan tindakbalasnya sangat natural. Selamat digunakan untuk lelaki semua peringkat umur. Gunakan paling kurang 30 hari & rasailah sendiri kehebatannya!!

http://kedaiperkasa2u.com/info/?p=3005
Vigrx Plus : Memberikan Anda Zakar Yang Panjang, Besar dan Lebih Keras Semasa Tegang, Menambah Stamina Seks Anda, Lebih Power dan Kepuasan Yang Hebat!
http://kedaiperkasa2u.com/info/?p=3007

Pil extenze kini menjadi pil no 1 didunia yang digilai oleh lelaki. Kenapa ini terjadi? Bukan sahaja orang biasa sahaja yang menggilainya bahkan ahli sukan yang terkenal dalam bidang mereka pun menggilai pil extenze. Jawapannya sungguh mudah . Pil extenze ini ini sungguh mujarab dan berkesan.

0 Response to " Masalah Suami Lemah Syahwat "

Post a Comment