Produk MRR PLR Dan RR

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Produk MRR PLR dan RRProduk MRR PLR dan RR - 40 panduan jana pendapatan internet


Mahukah anda buat duit dengan produk MRR PLR, & RR ? Ianya cara paling mudah untuk anda menjana pendapatan lumayan dengannya. Produk MRR PLR, & RR adalah pilihan terbaik untuk anda bermula sebagai usahawan internet. 


Tetapi sebelum itu… 


Tahukah anda apa itu produk MRR, PLR, & RR ?


PLR atau Private Label Right adalah produk yang boleh dijual semula, sama seperti produk MRR dan RR. Cuma syarat yang ditetapkan agak longgar. Satu lagi perkara yang perlu anda tahu ialah UPLR iaitu Unrestricted Private Label Right. Inilah produk yang paling bagus untuk anda. 


Baik, saya faham, mesti anda sedikit keliru dengan PLR dan UPLR. Jangan bimbang, saya akan terangkan pada anda. 


LESEN PLR


Produk PLR 


1. Anda memang boleh jual semula produk ini dan untung 100% masuk ke poket anda. 


2. Anda boleh jual LESEN RR dan MRR. Tetapi untuk menjual LESEN PLR, anda mungkin perlu mengikut syarat – syarat tertentu yang ditentukan oleh tuan punya produk. 


3. Anda boleh ubahsuai produk dan sebagainya tetapi anda tidak boleh melakukannya sesuka hati seperti contoh, memberikan produk itu sesuka hati secara percuma. Anda perlu mengikut syarat yang ditentukan oleh pemilik produk. 


 


LESEN MRR


Produk MRR atau produk Master Resell Right juga sama seperti produk RR. Produk MRR juga boleh dijual semula dan untung 100%. 


Cuma yang membezakannya ialah anda boleh berikan LESEN RR kepada orang yang membeli produk tersebut. Sama juga seperti produk RR, produk MRR tidak membenarkan anda… 


1. Mengubah nama produk, serta menukar nama penulis produk. Ianya dilarang keras. Jadi jangan sesekali anda melanggar syarat tersebut. 


2. Tidak boleh mengubah design laman web, ecover, banner atau sebagainya. Jadi anda tidak boleh melakukan sebarang perubahan kepada produk tersebut. 


Produk MRR hanya membenarkan anda… 


Pertama – Menjual produk tersebut. 


Kedua – Menjual lesen RR produk tersebut. 


Itu sahaja yang boleh anda lakukan. Tetapi bagi saya, itu sudah memadai. Walaupun tidak boleh membuat banyak perubahan pada produk, kita masih lagi boleh untung besar. 


LESEN RR


RR adalah singkatan untuk Resell Right yang membawa maksud hak jual semula. 


Produk RR (Resell Right) bermaksud produk yang boleh kita jual semula dan perolehi keuntungan 100%. Tetapi produk RR ada meletakkan beberapa syarat sebelum anda boleh jual semula produk tersebut. 


Syarat jualan produk RR biasanya ditentukan oleh tuan punya produk tersebut. Antara syarat yang ditetapkan; 


1. Anda tidak boleh jual lesen RR Apabila anda membeli produk RR, anda boleh jual semula produk tersebut tetapi tidak boleh menjual LESEN RR produk tersebut. 


2. Anda tidak boleh tukar Nama Produk Kebiasaannya anda tidak boleh menukar nama produk yang telah ditetapkan oleh penulis atau tuan punya produk. 


3. Anda tidak boleh tukar Nama Tuan Punya produk. Selain itu, anda juga tidak boleh tukar nama tuan punya produk. Anda hanya boleh nyatakan bahawa anda hanyalah yang menjual produk tersebut. 


4. Anda tidak boleh ubah design… Anda sama sekali tidak boleh menukar design laman web, ecover, banner atau sebagainya. 


Apa yang anda boleh lakukan hanyalah menjual semula produk tersebut. Walaupun produk RR mempunyai beberapa syarat ketat, namun produk RR masih lagi mendapat sambutan yang tinggi. 


Paling penting, anda masih untung 100% dengan menjual produk RR atau Resell Right.


LESEN UPLR

 

Produk UPLR 

 

1. Anda boleh jual semula! 

 

2. Anda boleh beri lesen RR, MRR dan lesen PLR! 

 

3. Anda boleh ubahsuai produk sesuka hati anda. Tukar nama produk, tukar nama pemilik dengan nama anda dan sebagainya. 

Tukar design laman web pun boleh! 

 

4. Pendek kata, anda boleh buat apa sahaja yang anda suka! Itulah yang paling best. Pendek kata produk UPLR ini umpama produk anda sendiri. Buatlah apa yang anda suka! 

 

Jadi sekarang bagaimana? 

 

Saya harap anda faham sedikit sebanyak mengenai perbezaan produk PLR,MRR,RR & UPLR. Senang cerita, kesemua produk ini memang boleh buat duit jika anda tahu caranya! 

 

 

P.P.S : Dapatkan (40) KOLEKSI PRODUK MRR, PLR, & RR Dalam 1 Harga Serta Menjana Pendapatan Internet!!! 

 

DAPATKANNYA DISINI


ban1

 

PRODUK RUMAHTANGGA SUAMI-ISTERI..SILA KLIK GAMBAR DI BAWAH…

LIHAT-LIHAT LAH YE.. TKASIH

semuapic

 

0 Response to " Produk MRR PLR Dan RR "

Post a Comment