Rahsia Urutan Yoni Untuk Isteri

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Rahsia Urutan Yoni Untuk IsteriRahsia Urutan Yoni Untuk Isteri


Amaran: Untuk bacaan 18 tahun ke atas sahaja


PENGENALAN


Yoni berasal dari perkataan Sanskrit bagi faraj yang juga diterjemahkan sebagai “Kawasan Suci” atau “Kuil Suci”. Maksud dan kegunaannya adalah bercanggah dengan perspektif barat mengenai kemaluan wanita. Dalam Tantra, Yoni dilihat dari perspektif kasih sayang dan hormat. Ini adalah penting bagi para lelaki untuk belajar Rahsia Urutan Yoni Untuk Isteri.


Tujuan Urutan Yoni adalah untuk mewujudkan ruang untuk wanita (penerima) untuk berehat, dan masuk ke dalam keadaan kebangkitan yang tinggi dan mengalami banyak kenikmatan dari Yoni beliau. Pasangannya (pemberi) mengalami kegembiraan kerana dapat berkhidmat dan menyaksikan suatu saat yang istimewa. Urutan Yoni juga boleh digunakan sebagai satu bentuk seks selamat (apabila sarung tangan getah digunakan) dan adalah satu aktiviti yang sangat baik untuk membina kepercayaan dan keintiman. Sesetengah tukang urut atau ahli terapi seksual menggunakan urutan ini untuk membantu wanita memecahkan blok seksual atau trauma dalam diri mereka.


Matlamat Urutan Yoni ini bukan untuk orgasma. Orgasma selalunya adalah menyenangkan dan kesan sampingan yang dialu-alukan. Matlamat urutan ini hanyalah untuk kenikmatan dan mengurut Yoni/faraj. Dari perspektif ini kedua-dua penerima dan pemberi boleh berehat, dan tidak perlu bimbang untuk mencapai sesuatu. Apabila orgasma berlaku, kebiasaannya ia lebih meluas, lebih hangat dan lebih memuaskan. Orgasma adalah dibenarkan untuk berlaku atau tidak berlaku.


Ia juga amat membantu jika si pemberi tidak mengharapkan apa-apa sebagai balasan. Hanya benarkan si penerima untuk menikmati urutan tersebut dan berehat selepas itu. Semestinya, aktiviti seksual lain boleh dilakukan selepas itu tetapi ia adalah pilihan sepenuhnya si penerima. Perspektif ini akan membina lebih keintiman dan kepercayaan, dan akan mengembangkan lagi ufuk seksual anda.


PERSEDIAAN


Mandi adalah sentiasa membantu kerana ia merehatkan kedua-dua penerima dan pemberi. Ruang yang senyap adalah wajar dengan muzik yang menyenangkan, lilin, bantal, dll., atau apa jua yang boleh membuatkan peserta berehat dan berasa selamat. Beri diri anda masa yang cukup dan jangan terburu-buru ketika proses dijalankan.


Pergi ke bilik air sebelum urutan bermula. Hasil yang terbaik akan berlaku apabila usus dan pundi kencing adalah kosong dan anda akan dapat mengelakkan untuk mengganggu proses urutan untuk pergi ke bilik air.


Berhubung dengan pasangan anda dengan berpeluk, berpegangan, merenung mata (melihat ke mata antara satu sama lain bagi satu masa yang panjang), atau apa sahaja yang boleh membawa anda ke arah keselamatan dan keselesaan.


PROSEDUR


Suruh penerima berbaring dengan bantal di bawah kepalanya supaya dia dapat melihat ke bawah ke arah kemaluannya, dan ke atas ke arah pasangannya (pemberi). Letakkan bantal, dibaluti dengan tuala, di bawah pinggulnya. Luaskan kangkangan kakinya dengan lututnya dibengkokkan sedikit (bantal atau kusyen di bawah lutut juga dapat membantu) dan kemaluannya terdedah dengan jelas untuk urutan.
Pemberi duduk bersila di antara kudua-dua kaki penerima. Pemberi mungkin ingin duduk di atas bantal atau kusyen. Kedudukan ini boleh memberikan akses penuh kepada Yoni dan bahagian badan yang lain.
Sebelum menyentuh tubuhnya, mulakan dengan menarik nafas yang panjang. Kedua-dua penerima dan pemberi harus ingat untuk bernafas secara mendalam, perlahan-lahan dan bersantai semasa keseluruhan proses. Pemberinya perlahan-lahan akan mengingatkan penerima untuk menarik nafas semula jika dia berhenti bernafas atau mengambil nafas yang cetek. Menarik nafas yang panjang adalah penting di sini.


Perlahan-lahan mengurut kaki, abdomen, paha, dada, dan sebagainya adalah untuk mendapatkan penerima supaya berehat dan bagi pemberi untuk bersedia untuk menyentuh Yoni.


Tuangkan minyak yang berkualiti tinggi atau minyak pelincir dalam kuantiti yang kecil di atas Yoni. Tuangkan sekadar ia cukup untuk menitis ke bawah bibir luar dan meliputi bahagian luar Yoni. (Terdapat beberapa pelincir seksual yang baik untuk ini. Banyak kedai pakaian dalam wanita, kedai mainan seks, dll menawarkan pelincir selamat ini.)


Amaran – Jangan campurkan produk yang berasaskan minyak dengan getah.


Rahsia Urutan Yoni Untuk IsteriBerikut adalah Rahsia Urutan Yoni Untuk Isteri


Mulakan dengan mengurut timbunan dan bibir luar Yoni secara perlahan-lahan. Luangkan sedikit masa di sini dan jangan tergesa-gesa. Berehat dan nikmati urutan tersebut. Perlahan-lahan meramas bibir luar di antara ibu jari dan jari telunjuk, dan luncurkan ke atas dan ke bawah bagi setiap bibir. Buat perkara yang sama pada bibir dalam Yoni/faraj tersebut. Ambil sedikit masa.
 
Penerima boleh mengurut dada sendiri atau hanya boleh berehat dan terus bernafas secara mendalam. Ia membantu pemberi dan penerima untuk melihat ke dalam mata masing-masing sebanyak mungkin. Penerima boleh memberitahu pemberi jika tekanan, kelajuan, kedalaman, dan sebagainya, perlu ditambah atau dikurangkan. Hadkan percakapan anda dan beri tumpuan kepada nikmat yang sensasi. (Bercakap terlalu banyak boleh mengganggu mood yang diwujudkan dan mengurangkan kesan.)


Rahsia Urutan Yoni Untuk IsteriPerlahan-lahan mengusap kelentit dengan mengikut arah pusingan dan arah lawan jam. Perah ia perlahan-lahan di antara ibu jari dan jari telunjuk. Lakukan ini sebagai urutan dan bukan untuk merangsang penerima. Tidak dinafikan bahawa penerima akan berasa sangat terangsang tetapi terus galakkan dia supaya hanya berehat dan bernafas.
 
Secara perlahan-lahan dan dengan berhati-hati, masukkan jari tengah tangan kanan anda ke dalam Yoni (Ada sebab bagi menggunakan tangan kanan berbanding tangan kiri. Ia mempunyai kaitan dengan polariti dalam Tantra). Perlahan-lahan meneroka dan mengurut bahagian dalam Yoni / faraj dengan jari ini. Ambil masa anda, dengan lembut meramas ke atas, ke bawah, dan sisi. Ubah kedalaman, kelajuan dan tekanan. Ingat, ini adalah urutan dan anda memupuk dan merehatkan Yoni.


Dengan tapak tangan anda menghadap ke atas, dan jari tengah di dalam Yoni, gerakkan jari tengahRahsia Urutan Yoni Untuk Isteri anda seperti isyarat “datang ke sini”. Anda akan berhubung dengan kawasan berspan daripada tisu di bawah tulang pubik, di belakang kelentit. Ini adalah G-spot atau dalam Tantra, “Kawasan Suci” (terdapat banyak buku-buku yang sangat baik yang membawa lebih terperinci mengenai bidang ini). Pasangan anda mungkin merasa seolah-olah mereka perlu membuang air kecil atau ia mungkin menyakitkan atau menyeronokkan. Sekali lagi ubah tekanan, kelajuan dan corak pergerakan. Anda boleh bergerak dari sisi ke sisi, belakang dan sebagainya, atau dalam bulatan dengan jari tengah anda. Anda juga boleh memasukkan jari manis anda. Bincang dengan pasangan anda terlebih dahulu sebelum memasukkan dua jari ke dalam Yoni. Kebanyakan wanita tidak mempunyai masalah dan akan menikmati rangsangan yang semakin meningkat dari dua jari. Ambil sedikit masa anda dan jadi lemah lembut. Anda juga boleh menggunakan ibu jari tangan kanan untuk merangsang kelentitnya.
 
Satu pilihan untuk cuba jika penerima mahu anda memasukkan jari kelingking tangan kanan ke dalam dubur beliau. Tanya terlebih dahulu dan jangan masukkan jari kelingking anda ke dalam Yoni / faraj selepas ia telah berada dalam dubur beliau. Gunakan pelincir dan jadi lemah lembut.


(Dalam Tantra, dikatakan bahawa apabila jari kelingking anda berada dalam dubur beliau, jari seterusnya Rahsia Urutan Yoni Untuk Isteridan jari tengah di dalam Yoni / faraj, dan ibu jari anda pada kelentitnya, “Anda memegang salah satu misteri alam semesta di dalam tangan anda. “)
 
Jadi, apa yang tangan kiri anda lakukan pada masa semua ini? Anda boleh menggunakannya untuk mengurut dada, abdomen, atau kelentit penerima. Jika anda mengurut kelentit ia biasanya terbaik untuk menggunakan ibu jari dalam pergerakan naik turun, dan bahagian lain tangan anda meramas dan mengurut timbunan Yoni tersebut. Rangsangan kedua-dua tangan kanan dan kiri akan memberikan banyak kenikmatan pada penerima. Saya tidak sarankan anda menggunakan tangan kiri untuk menyentuh kemaluan anda sendiri kerana ia boleh menghilangkan fokus anda pada penerima. Ingat, urutan ini adalah untuk keseronokan penerima dan banyak manfaat datang daripada bukan sahaja rangsangan fizikal malah juga pada niat.


Teruskan mengurut, mencuba kelajuan, tekanan dan pergerakan yang berbeza. Teruskan bernafas dan merenung mata antara satu sama lain. Dia mungkin telah mendatangkan  emosi yang kuat dan boleh menangis. Hanya teruskan bernafas dan jadi lemah lembut. Ramai wanita telah didera secara seksual dan perlu untuk sembuh. Seorang pasangan yang pemberi, pengasih dan penyabar boleh menjadi sangat berharga pada dia.


Jika dia mencapai orgasma, suruh dia teruskan bernafas, dan teruskan mengurut jika dia mahu. Lebih banyak orgasma mungkin berlaku, masing-masing dalam intensiti. Dalam Tantra ini dipanggil “menunggang gelombang.” Ramai wanita boleh belajar bagaimana untuk mencapai pelbagai orgasmik dengan Urutan Yoni dan seorang pasangan yang sangat penyabar.
 
Rahsia Urutan Yoni Untuk IsteriTeruskan mengurut sehinggalah dia memberitahu anda untuk berhenti. Dengan perlahan-lahan, lemah lembut, dan dengan hormat, keluarkan tangan anda.


Benarkan dia untuk terbaring di situ dan menikmati kesan urutan Yoni tersebut. Pelukan atau dakapan juga sangat menenangkan. Apabila anda belajar untuk menguasai Rahsia Urutan Yoni Untuk Isteri, kehidupan seks anda akan diperkayakan lagi dan anda akan belajar banyak perkara tentang seksualiti feminin.

0 Response to " Rahsia Urutan Yoni Untuk Isteri "

Post a Comment