Tips Urutan Badan Yang Romantik

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Tips Urutan Badan Yang RomantikTips Urutan Badan Yang Romantik


Tip Urutan Badan Romantik


Sekali sekala untuk menghangatkan lagi suasana bilik tidur,  anda boleh urut badan pasangan masing – masing bagi mengurangkan tekanan yang anda berdua peroleh dari dunia luar. Urutan juga boleh merangsang nafsu masing – masing di samping merapatkan hubungan anda berdua. Menurut kajian, urutan yang dilakukan bersama suami dan isteri dapat mengeratkan lagi hubungan. Di India, urutan adalah acara yang sering dilakukan pada setiap minggu oleh pasangan suami isteri. Ambilah kesempatan di masa terluang, rehatkan fikiran dan badan dengan urutan saling berganti antara pasangan anda. Berikut adalah cara mengurut yang romantik.


Cara mudah melakukan urutan badan



  1. Perkara pertama yang perlu anda berdua lakukan adalah anda wujudkan atmosfera yang selesa dan tenang untuk anda berdua. Dalam bilik yang gelap, anda nyalakan lampu yang malap dan pasang lagu yang nyaman untuk di dengar anda berdua. Semburkan wangian yang wangi dan memberi perasaan tenang. Anda juga boleh menggunakan lilin aroma yang mengeluarkan bau harum yang mana selalu digunakan untuk mewujudkan suasana romantik dan ghairah.


  2. Di sebabkan anda berdua suami isteri, tidak perlulah berpakaian. Urut sahaja badan pasangan masing – masing secara terbuka. Amat penting juga untuk anda mengetahui setiap inci tubuh pasangan anda. Sebelum memulakan acara, pastikan juga sediakan minyak urut yang lembut dan harum.


  3. Seterusnya, salah seorang dari pasangan anda meniarap dan mulakan urutan dari kepalanya. Kemudian anda, gunakan minyak urut jika anda  mengurut bahagian belakang badannya. Dari bahu, anda urut sehingga ke kakinya.


  4. Urut secara perlahan tetapi cengkam dengan kuat supaya boleh melancarkan aliran darah di badan pasangan anda. Pastikan juga tapak tangan anda rapat padan kulit/badan pasangan anda. Hal ini bertujuan untuk mengeluarkan ‘angin’ pada badan yang selalu menyebabkan sakit-sakit dan lenguh. Urutan pada bahagian tertentu ini juga memberi kelegaan kepada pasangan anda. Dia akan mula merasakan ‘relaks’.


  5. Gunakan juga jari tangan dengan menekan pada badanya dan sekali – sekala bergurau dengan pasangan anda dengan mencium dan rangsang bahagian sensitif dia.


  6. Setelah itu, posisi juga anda perlu fleksibelkan samada meniarap, meniring dan duduk.


  7. Setelah selesai, pasangan anda pula perlu melakukannya kepada anda. Di masa proses mengurut anda juga boleh meminta pasangan mengurut pada bahgian yang perlu. 


Aktiviti mengurut adalah permainan foreplay yang panjang tetapi sangat nikmat. Aktiviti ini juga mewujudkan suasana mesra pada bilik tidur anda. Aktiviti ini juga boleh dilakukan sebelum mengadakan hubungan seks. Apabila melakukan urutan sebelum melakukan hubungan seks, badan anda akan lebih berasa lega dan seterusnya bersedia untuk melakukanya. Sentuhan dari urutan itu juga meningkatkan tenaga dan dapat memberikan fokus pada aktiviti seterusnya. Urutan juga sering dilakukan sebelum tidur. Apabila bangun pada waktu pagi, stamina anda akan stabil dan dapat memulakan hari anda dengan lebih ceria.

0 Response to " Tips Urutan Badan Yang Romantik "

Post a Comment