Cara Dan Rahsia Ciuman Yang Sempurna

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Cara Dan Rahsia Ciuman Yang SempurnaCara Dan Rahsia Ciuman Yang Sempurna


Mencium bibir Tanpa Menyentuh


Pernahkah anda melihat filem yang dipanggil “Derailed” yang dilakonkan Jennifer Aniston dan Clive Owens, di mana beliau berkata, dia boleh mencium bibir tanpa menyentuh? Dan apabila wanita melihat itu, kira-kira 80% daripada mereka menahan nafas dan menggigil dengan harapan (yang lain 20% menjerit: “mengapa tidak dengan anda”) Saya tahu ia kelihatan ganjil, tetapi wanita suka dengan janji, potensi dan harapan yang meriangkan.


Tekan Badan Anda Di dadanya (perlahan-lahan)


Jadi, akhirnya tiba pada bahagian ini. Sekarang, bawa dia kepada anda perlahan-lahan, dan tekan seluruh tubuh anda di dadanya. Perlahan-lahan sekarang! Ini berkaitan dengan janji, tiada bukti! Menggunakan prinsip yang sama seperti “bukan-ciuman,” ini seperti mengusik, tidak ganas. Pergi dengan lembut di lidahnya.


Mengapa lelaki berfikiran kebanyakan wanita mahu ciuman mengunakan lidah? Pastinya gunakan lidah anda tetapi gunakannya seolah seperti bermain-main. Jangan membuatkan pasangan anda tercekik. Lidah boleh memberikan “semangat, keinginan dan kejantanan” kepada anda, tetapi kepada dia ia mengatakan “whoa, waaay terlalu banyak!” Bagi ciuman yang sempurna, ikutlah pimpinan beliau. Dalam erti kata lain ikut lidahnya dan kemudian tingkatkan perlahan-lahan.


Bibir Dibuka, Mata Ditutup, Dan Katakan “mmmm”


Apabila anda bercakap dengan dia, mata anda perlu dibuka sepenuhnya, tetapi untuk ciuman, penutupan adalah cara untuk mengelakkan diri. Pastikan bibir anda terbuka sedikit, kental dan hangat, dan membuat bunyi secara senyap-senyap (mendesah).


Gunakan Tangan Anda Dengan Bijak


Apa yang perlu anda lakukan dengan tangan? Begini ia seperti “bukan-ciuman,” dan “bukan-meraba-raba.” Hanya menyendoki tangan anda perlahan-lahan diatas belakangnya, dan kemudian menarik beliau kepada anda dengan tegas tetapi lembut. Sekali lagi, ikuti  langkah dia. Padankan tekanan anda di dadanya. Dia sudah memberitahu anda semua apa yang perlu anda tahu, jika anda mendengar…

0 Response to " Cara Dan Rahsia Ciuman Yang Sempurna "

Post a Comment