3-Punca Cepat Pancut

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

3-Punca Cepat Pancut3-Punca Cepat Pancut


1. Zakar sensetif. Bila zakar anda terlalu sensetif, perkara ini akan berlaku. ia adalah kerana sensetiviti zakar membawa kekejangan dalam badan dan ia menyebabkan zakar tidak tahan untuk terpancut awal.


2. Keinginan seks yang terlalu tinggi juga adalah salah satu punca. Dinasihatkan anda untuk mengawal keinginan tersebut dengan menarik nafas panjang dan bertenang supaya jantung anda bergerak dengan perlahan. Dengan cara ini, ia akan mengawal pancutan anda.


3. Jangan menonton video-video yang lucah sebelum anda melakukan seks. Dengan menonton filem lucah, nafsu berahi anda akan memuncak dan kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. 


Untuk mengatasi masalah cepat pancut atau pancutan pra-matang kami mengsyorkan produk-produk dibawah :


Vimax Merawat Masalah Batin LelakiVimax - Pil Herba No. 1 untuk para lelaki. Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat. >>MAKLUMAT LANJUT<<


 


 


 


vigrx-plus
Vigrx Plus diiktiraf Oleh Pakar kesihatan dan kajian sainstifik yang mampu, memberikan anda zakar yang panjang, besar dan lebih keras semasa tegang. menambah stamina seks anda.
 
>>MAKLUMAT LANJUT<<


 


 


 


extenze-pills


Pil extenze kini menjadi pil no 1 di dunia yang digilai oleh lelaki. Bukan sahaja orang biasa sahaja yang menggilainya bahkan ahli sukan yang terkenal dalam bidang mereka pun menggilai pil extenze. >>MAKLUMAT LANJUT<<

0 Response to " 3-Punca Cepat Pancut "

Post a Comment