Seks Spontan Yang Hangat

KLIK BANNER INI UNTUK INFO LANJUT...

Seks Spontan Yang Hangat


Usap Pasangan Dengan Pakaian Tidur

Beranikan diri untuk melakukan kelainan ketika berasmara dengan pasangan.Tetapi biarkan ia berlangsung secara spontan seperti membelai pasangan menggunakan pakaian tidur satin anda dan sebagainya.Cara ini tidak langsung merangsangkan pasangan untuk berghairah dengan anda.Dalam masa yang sama,jangan lupa belai lokasi sensitifnya agar nikmat berhubungan lebih terasa.


Kucup setiap lekuk tubuh pasangan

“Hadiahkan” pasangan dengan ciuman cinta di setiap lekuk tubuhnya.Ingat seks bukanlan hal yang menjijikkan sekiranya tidak lari dari landasan syariat yang telah ditetapkan.Mungkin anda boleh lakukan sedidkit variasi iaitu berasamara dibawah pancuran atau tab mandi sambil dibasuhi air oleh air yang suam.

Pastinya saat kulit kalian bersentuhan ditambah pula percikkan air serta haruman sabun yang menenangkan membuatkan sensasi untuk bersama lebih bergelora.

Berasmara dengan buih sabun

Sekali lagi berasmara dibilik mandi.Buih-buih sabun yang melekat ditubuh anda membuatkan diri kelihatan bertambah seksi di pandangan pasangan.

Biarkan si dia membersihkan tubuh anda dengan pancuran air hangat dan sebagai balasan,berikan kucupan yang paling istimewa untuknya.Saat jiwa kian bergelora teruskan ke acara kemuncak yang pasti menyeronokkan.

Kuasa romantis di ruang tamu

Selain bilik mandi,ruang tamu juga adalah lokasi yang cukup strategik untuk berasmara.Bagaimanapun cuba pastikan agar tiada sesiapa di rumah selain anda berdua.Hidupkan alunan muzik yang lembut bagi menghidupkan suasana romantis.

Berehatlah di atas sofa sambil menonton filem cinta kegemaran kalian berdua.Bagi menambah lebih sensasi,minumlah minuman sejuk berais dan kucupkan pasangan penuh ghairah.Rasa dingin mulut anda cukup menghidupkan perasaan untuk berghairah bersama anda.

Selesai acara,teruskan ke fasa berikutnya apabila iklan ke mula ke udara.Variasi seks sebegini membuatkan pasangan benar-benar puas dengan momen yang dilalui.

0 Response to " Seks Spontan Yang Hangat "

Post a Comment